بازاریابی و فروش

طراحی روش های بازاریابی تبلیغات

طراحی مدل های فروش

پشتیبانی بازاریابی و فروش

مارکتینگ محصولات آرایشی بهداشتی

ارائه موفق محصولات جدید آرایشی بهداشتی به بازار همواره باید بر اساس تحقیقات بازار و شناسایی نیازهای برآورده نشده مصرف کنندگان و یا نیاز های در حال شکل گیری حال و آینده باشد. در صورتی که محصولی بدون درک نیاز بازار و شناخت محصولات رقیب و بازه مانور محصولات جدیدی به بازار عرضه شود ریسک بسیاربالایی به همراه خواهد داشت و امکان عدم موفقیت برند یا محصول زیاد است. تحقیقات بازار دارای اصول و قواعدی است که تسلط هر چه بیشتر بر آن به موفقیت بیشتر در کسب و کار آرایشی بهداشتی منجر می شود. افراد یا شرکت هایی که خود در این زمینه تبحر دارند می توانند با ارزیابی دقیق بازار ناحیه دقیق و امن ورود خود به بازار را شناسایی کنند و محصولاتی را به بازار عرضه کنند که نیاز بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان را برآورده کند و به این ترتیب تجارت خود را رونق دهند.اما با توجه به عمق فنی و تخصصی دانش تحقیقات بازار، شرکت زیبافارمد به عنوان بخشی از خدمات جامع کسب و کار ارایشی بهداشتی خدمت تحقیقات بازار را بر اساسا سفارش مشتریان انجام می دهد. تحقیقات بازار می تواند بر پارامتر های مهمی نظیر نوع محصول، سبد محصول، حجم ورود به بازار، هزینه تمام شده، قیمت گذاری صحیح، و غیره اثر تعیین کننده داشته باشد. زیبافارمد با ارائه خدمات حرفه ای تحقیقات بازار به مشتریان کمک می کند که با شناختی دقیق و گسترده از بازار محصولات برند خود را طراحی کنند و با ضریب موفقیت بالا برند خود را به بازار معرفی نمایند.

طراحی استراتژی قیمت گذاری

ارائه موفق محصولات جدید آرایشی بهداشتی به بازار همواره باید بر اساس تحقیقات بازار و شناسایی نیازهای برآورده نشده مصرف کنندگان و یا نیاز های در حال شکل گیری حال و آینده باشد. در صورتی که محصولی بدون درک نیاز بازار و شناخت محصولات رقیب و بازه مانور محصولات جدیدی به بازار عرضه شود ریسک بسیاربالایی به همراه خواهد داشت و امکان عدم موفقیت برند یا محصول زیاد است. تحقیقات بازار دارای اصول و قواعدی است که تسلط هر چه بیشتر بر آن به موفقیت بیشتر در کسب و کار آرایشی بهداشتی منجر می شود. افراد یا شرکت هایی که خود در این زمینه تبحر دارند می توانند با ارزیابی دقیق بازار ناحیه دقیق و امن ورود خود به بازار را شناسایی کنند و محصولاتی را به بازار عرضه کنند که نیاز بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان را برآورده کند و به این ترتیب تجارت خود را رونق دهند.اما با توجه به عمق فنی و تخصصی دانش تحقیقات بازار، شرکت زیبافارمد به عنوان بخشی از خدمات جامع کسب و کار ارایشی بهداشتی خدمت تحقیقات بازار را بر اساسا سفارش مشتریان انجام می دهد. تحقیقات بازار می تواند بر پارامتر های مهمی نظیر نوع محصول، سبد محصول، حجم ورود به بازار، هزینه تمام شده، قیمت گذاری صحیح، و غیره اثر تعیین کننده داشته باشد. زیبافارمد با ارائه خدمات حرفه ای تحقیقات بازار به مشتریان کمک می کند که با شناختی دقیق و گسترده از بازار محصولات برند خود را طراحی کنند و با ضریب موفقیت بالا برند خود را به بازار معرفی نمایند.

طراحی استراتژی تبلیغاتی

پس از تولید صنعتی و انبارش محصول آخرین مرحله تا رساندن محصول به مصرف کننده توزیع آن توسط شبکه های پخش است. توزیع محصول توسط شرکت های تخصصی این حوزه صورت میگیرد و اغلب بخش قابل توجهی از هزینه تمام شده محصول را به خود اختصاص می دهد. زیبافارمد در انجام این مرحله نیز شما را یاری می دهد. ما شبکه های پخش محصول را به شما معرفی می کنیم و به شما در خصوص مذاکره و تنظیم قرارداد با این شرکت ها مشاوره می دهیم. ما همچنین در صورت تمایل شما می توانیم به نمایندگی از شما مذاکره و عقد قرارداد با شرکت های پخش را بر عهده بگیریم و بر حسن اجرای قرارداد نظارت نماییم.

مهندسی فروش

تعیین قیمت نهایی محصول به نحوی که برای بازار قابل پذیرش و در عین حال تضمین کننده سود مورد انتظار باشد امری بسیار تخصصی و حساس است. فاکتور های بسیاری در قیمت گذاری بهینه محصول به ویژه در اولین ورود به بازار موثر است که رعایت آنها نیازمند درک عمیق از بازار تحلیل رقبا و پیشبینی واکنش آنها و تجربه حضور در بازار است. قیمت گذاری هوشمندانه و استراتژیک می تواند در حجم فروش و سرعت بازگشت سرمایه و نیز استقرار سریع برند در بازار تعیین کننده باشد. زیبافارمد به عنوان بخشی از خدمات جامع خود در تجاری سازی محصولات در این فرایند کلیدی و حساس شما را همراهی می کند.

تدوین برنامه جامع بازاریابی

پس از تولید صنعتی و انبارش محصول آخرین مرحله تا رساندن محصول به مصرف کننده توزیع آن توسط شبکه های پخش است. توزیع محصول توسط شرکت های تخصصی این حوزه صورت میگیرد و اغلب بخش قابل توجهی از هزینه تمام شده محصول را به خود اختصاص می دهد. زیبافارمد در انجام این مرحله نیز شما را یاری می دهد. ما شبکه های پخش محصول را به شما معرفی می کنیم و به شما در خصوص مذاکره و تنظیم قرارداد با این شرکت ها مشاوره می دهیم. ما همچنین در صورت تمایل شما می توانیم به نمایندگی از شما مذاکره و عقد قرارداد با شرکت های پخش را بر عهده بگیریم و بر حسن اجرای قرارداد نظارت نماییم.

مدیریت توزیع

پس از تولید صنعتی و انبارش محصول آخرین مرحله تا رساندن محصول به مصرف کننده توزیع آن توسط شبکه های پخش است. توزیع محصول توسط شرکت های تخصصی این حوزه صورت میگیرد و اغلب بخش قابل توجهی از هزینه تمام شده محصول را به خود اختصاص می دهد. زیبافارمد در انجام این مرحله نیز شما را یاری می دهد. ما شبکه های پخش محصول را به شما معرفی می کنیم و به شما در خصوص مذاکره و تنظیم قرارداد با این شرکت ها مشاوره می دهیم. ما همچنین در صورت تمایل شما می توانیم به نمایندگی از شما مذاکره و عقد قرارداد با شرکت های پخش را بر عهده بگیریم و بر حسن اجرای قرارداد نظارت نماییم.

قیمت گذاری رقابتی یکی از مهمترین عوامل موفقیت در
بازاریابی و فروش محصول است.
نیاز به مشاوره در این زمینه دارید؟
متخصصین ما رقابتی ترین مدل های قیمت گذاری را برای محصولات شما طراحی خواهند کرد.

فهرست