طرح تجاری

ارائه موفق محصولات جدید آرایشی بهداشتی به بازار همواره باید بر اساس تحقیقات بازار و شناسایی نیازهای برآورده نشده مصرف کنندگان و یا نیاز های در حال شکل گیری حال و آینده باشد. در صورتی که محصولی بدون درک نیاز بازار و شناخت محصولات رقیب به بازار عرضه شود از نظر موفقیت تجاری ریسک بسیاربالایی به همراه خواهد داشت. تحقیقات بازار دارای اصولی است که تسلط هر چه بیشتر بر آن به موفقیت بیشتر در کسب و کار آرایشی بهداشتی منجر می شود. افراد یا شرکت هایی که خود در این زمینه تبحر دارند می توانند با ارزیابی دقیق، ناحیه مناسب و امن ورود خود به بازار را شناسایی کنند و محصولاتی را به بازار عرضه کنند که نیاز بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان را برآورده کند. اما با توجه به جوانب فنی و تخصصی تحقیقات بازار، شرکت زیبافارمد، خدمت تحقیقات بازار به عنوان بخشی از خدمات جامع کسب و کار آرایشی بهداشتی بر اساس سفارش مشتریان ارائه می دهد. تحقیقات بازار می تواند بر پارامتر های مهمی نظیر نوع محصول، سبد محصول، حجم ورود به بازار، هزینه تمام شده و قیمت گذاری صحیح اثر تعیین کننده داشته باشد. زیبافارمد با ارائه خدمات حرفه ای تحقیقات بازار به مشتریان کمک می کند که با شناختی دقیق و معتبر از بازار محصولات خود را طراحی کنند و برند خود را با ضریب موفقیت بالا به بازار معرفی نمایند.

تحقیقات بازار

تحقیقات بازار به عنوان اولین گام در تهیه یک طرح تجاری برای ساخت حرفه ای محصولات آرایشی بهداشتی محسوب می شود. این تحقیقات شامل بررسی نیازها، ترجیحات و عادات مشتریان، محصولات و خدمات موجود در بازار، رقبا و شرایط بازار است.

با انجام تحقیقات بازار، شما میتوانید بر اساس نیاز مشتریان و تقاضای واقعی بازار ویژگی محصولات خود را طراحی کنید. همچنین، با شناخت رقبا و محصولات مشابه در بازار، میتوانید به ایده های خلاقانه تری برای طراحی محصولات خود دست یابید که برند و محصولات شما را از دیگری متمایز کند.

تحقیقات بازار مرحله ای اساسی در طراحی یک طرح تجاری موفق است که به شما کمک میکند تا برنامه ریزی های خود را برای رسیدن به موفقیت تجاری با اطلاعات کامل انجام دهید.

طراحی سبد محصول

برای موفقیت در تجاری سازی محصول خود باید یک طرح جامع برندینگ داشته باشید که تمام جزئیات برند شما را به دقت در نظر گرفته باشد. برند شما میخواهد چه ارزشی را برای مشتری شما ایجاد کند؟ میخواهد چه احساسی را به مشتری منتقل کند؟ چه تفاوتی را میخواهد القاء کند؟ برند شما میخواهد کدام طبقات اجتماعی را هدف بگیرد؟ بهتر است از کدام مسیر های اطلاع رسانی تبلیغ شود؟

باید توجه داشته باشیم برندینگ موضوعی وابسته به ذهن و روان مشتری شما است و موفقیت در آن نیازمند بهره گیری از آخرین یافته های روانشناسی اجتماعی است. از طرفی استراتژی برندینگ به صورت منفرد توسعه نمی یابد، بلکه ارتباط متقابلی با استراتژی بازاریابی و استراتژی فروش دارد. همه اینها باید در آغاز کار در قالب یک کتابچه برند (Brand Book) تنظیم و تدوین شود و پس از آن راهنمای سایر فعالیت های دیگر در کسب و کار آرایشی بهداشتی شما قرار گیرد. زیبافارمد برند بوک محصول شما را به طور حرفه ای و با بهره گیری از تخصص بالا در روانشناسی و سایر علوم شناختی طراحی می کند.

آنالیز اقتصادی

آنچه مصرف کننده را متقاعد می کند که برای خرید محصول شما هزینه کند و از میان تنوع گسترده برندها، محصول شما را انتخاب کند، ارزش و اعتبار برند شما است. ایجاد ارزش برند نزد مشتری و اعتبار بخشی به برند به گونه ای که بتواند با برند های معروف و مستقر در بارار رقابت کند نیاز مند دانش تخصصی چند وجهی و برنامه ریزی دقیق با بهره گیری از طیف وسیعی از علوم اجتماعی، فناوری اطلاعات، گرافیک و مصور سازی، خلاقیت، روانشناسی و غیره است.

اگر محصول شما از مرغوبیت بسیار بالاتری نسبت به سایر برند ها برخوردار باشد اما برندینگ به صورت علمی و حرفه ای انجام نشود محصولا شما به سختی در بازار تثبیت می شود. زیبافارمد تخصص منحصر به فرد خود در زمینه برندینگ را در اختیار شما قرار می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید محصولات خود را در قالب یک برند محبوب، با ارزش و دارای مزیت های نسبی به بازار معرفی و در ذهن مشتریان تثبیت کنید.

طرح جامع کسب و کار

برند شما مثل یک موجود زنده در طول زمان رشد و تکامل پیدا می کند. شما باید برای رشد برند خود برنامه داشته باشید. برای مثال ممکن است شما در ابتدا برند خود را یا سبدی از محصولات در یک خانواده خاص از محصولات آرایشی بهداشتی معرفی کنید. اما پس از موفقیت در تثبیت برند خود بخواهید تحت آن برند محصولات دیگری را نیز ارائه دهید. این توسعه و تکامل در بازار امروز تصادفی و فی البداهه نیست بلکه باید از قبل برنامه ریزی شده باشد. داشتن یک استراتژی توسعه برند برای تضمین رشد و ارتقاء برند ضروری است. استراتژی توسعه برند به شما کمک می کند در هر مرحله از معرفی محصولات خود، بازار را برای استقبال از لاین بعدی محصولات خود آماده کنید. همچنین کمک می کند با چینش بهینه فرمولاسیون محصولات بازدهی اقتصادی برند خود در طول زمان را حفظ کرده و افزایش دهید. داشتن استراتژی پویای برندینگ کمک میکند ارزش مادی و معنوی برند شما در طول زمان رشد کند. زیبافارمد به شما کمک می کند یک استراتژی انعطاف پذیر و پویای برندینگ برای محصولات خود توسعه دهید تا برند شما بتواند برای سال ها ارزش خود را در ذهن مشتری حفظ نماید.

ما به شما برای دستیابی به طرح تجاری معتبر کمک میکنیم.

متخصصین ما تدوین طرح تجاری را برای شما آسان میکنند.

فهرست