فرمولاسیون

محصولات آرایشی بهداشتی محصولات بسیار تخصصی هستند و ورود موفق به عرصه محصولات کازمتیک نیازمند تخصص و تجربه است. ایده های خوب منشاء موفقیت های بزرگ تجاری هستند ولی یک ایده جذاب به تنهایی نمی تواند موفقیت سرمایه گذاری را تضمین کند. توسعه یک محصولا آرایشی بهداشتی دارای سه بخش اصلی فرمولاسیون تولید و تجاری سازی است. همانقدر که روند صحیح توسعه محصول می تواند یک موفقیت تجاری بزرگ را بیافریند اقدام شتابزده و حساب نشده در ورود به بازار می تواند منابع و سرمایه ها را هدر دهد. زیبافارمد با بهره گیری از دانش عمیق فرمولاسیون و کارشناسان خبره توسعه محصولات کازمتیک مشتریان خود را در ساخت محصولات جدید و موفق یاری می دهد.
ما به شما مشاوره های بسیار دقیق را در جهت انتخاب های درست ارا‌ئه می دهیم. انتخاب محصول درست با طرح تجاری درست با فرمولاسیون درست برای جمعیت هدف درست.

مشاوره

محصولات آرایشی بهداشتی محصولات بسیار تخصصی هستند و ورود موفق به عرصه محصولات کازمتیک نیازمند تخصص و تجربه است. ایده های خوب منشاء موفقیت های بزرگ تجاری هستند ولی یک ایده جذاب به تنهایی نمی تواند موفقیت سرمایه گذاری را تضمین کند. توسعه یک محصولا آرایشی بهداشتی دارای سه بخش اصلی فرمولاسیون تولید و تجاری سازی است. همانقدر که روند صحیح توسعه محصول می تواند یک موفقیت تجاری بزرگ را بیافریند اقدام شتابزده و حساب نشده در ورود به بازار می تواند منابع و سرمایه ها را هدر دهد. زیبافارمد با بهره گیری از دانش عمیق فرمولاسیون و کارشناسان خبره توسعه محصولات کازمتیک مشتریان خود را در ساخت محصولات جدید و موفق یاری می دهد.
ما به شما مشاوره های بسیار دقیق را در جهت انتخاب های درست ارا‌یه می دهیم. انتخاب محصول درست با طرح تجاری درست با فرمولاسیون درست برای جمعیت هدف درست.

طراحی فرمولاسیون

رقابت در عرصه محصولات آرایشی بهداشتی نیازمند توسعه محصولات منحصر به فرد و متفاوت است. نوآوری در ارائه محصولات جدید به بازار می تواند ضریب موفقیت تجاری محصول را چند برابر کند و ریسک های سرمایه گذاری را به شدت کاهش دهد. رویکرد زیبافارمد در قبول سفارش های مشاوره و فرمولاسیون طراحی محصولات یکتا و منحصر به فرد بر اساس شناسایی تقاضا های برآورده نشده بازار است. ما محصول شما را بر اساس هدف شما و اختصاصی برای شما طراحی می کنیم.

اصلاح و باز طراحی فرمول

بسیاری از مشتریان زیبافارمد آشنایی اولیه ای با توسعه محصولات کازمتیک دارند و قبلا تلاش هایی برای فرمولاسیون فراورده های آرایشی انجام داده اند با این حال محصول آنها دارای اشکالاتی است که برای دسترسی به فرمول تجاری ابتدا باید آن اشکالات برطرف شود. بعضی مشتریان ما از ایرادات محصولشان آگاه هستند ولی نمی دانند چطور آن را برطرف کنند. بعضی دیگر از مشتریان ما از مشکلات محصولشان آگاهی ندارند و این ممکن است در روند تجاری سازی محصول موانع جدی برایشان ایجاد کند. اگر از کسانی هستید که فرمول اولیه ای را بر اساس یک ایده نوآورانه طراحی کرده اید و می خواهید نسبت به کیفیت فرمولاسیون و ایراد نداشتن محصولتان اطمینان حاصل کنید ما در کنارتان هستیم. ما فرمول اولیه شما را طبق قرارداد محرمانگی از جنبه های مختلف بررسی و آزمایش می کنیم و ایرادات احتمالی آن را به طور علمی به شما اطلاع می دهیم تا آنها را برطرف کنید. به علاوه در صورت تمایل شما اصلاح کامل فرمولاسیون شما را به عهده میگیریم و فرمول بی عیب و نقص با قابلیت تجاری سازی و تولید در مقیاس صنعتی به شما ارائه می دهیم.

ساخت نمونه اولیه

توسعه دهندگان محصول نیاز دارند نمونه اولیه محصول خود را قبل از نهایی شدن ببینند تا آن را از نظر انطباق با خصوصیات مورد نظر بررسی نمایند. توسعه محصول توسط زیبافارمد مبتنی بر تایید گام به گام توسط مشتری است. ما در چارچوب هر قرارداد توسعه محصول اهداف شما از ساخت محصول و ویژگی های مهم مورد انتظار شما را دریافت می کنیم. سپس در صورت نیاز اصلاحاتی را پیشنهاد می کنیم که می تواند محصول شما را با هدف نهایی که دارید منطبق تر و برای بازار جذاب تر نماید. سپس نمونه اولیه ای از محصول را فرموله کرده و در اختیار شما قرار می دهیم تا آن را از نظر ویژگی ها و تطبیق با سلیقه و اهدافتان ارزیابی نمایید. در صورتی که ویژگی های محصول با نظر و سلیقه شما تطبیق داشت فاز نهایی توسعه فرمولاسیون آغاز می شود و در صورتی که محصول از نظر شما نیاز به تغییر داشت آن را اصلاح کرده و مجددا نمونه جدید را جهت تایید در اختیار شما قرار می دهیم. در این روند تضمین می شود که محصول نهایی همه ویژگی های مورد نظر شما را دارا است. همچنین در مواردی که زیبافارمد تغییراتی را جهت بهتر کردن فرمول شما پیشنهاد کرده باشد در نمونه اولیه می توانید اثر آن تغییرات را در کیفیت و جذابیت محصول خود ارزیابی نمایید.

انجام تست های کارایی و پایداری

توسعه کامل هر محصول استاندارد آرایشی بهداشتی وابسته به دو سوال مهم است:۱) آیا محصول با کارایی و کاربرد اولیه ای که برای آن طراحی شده منطبق است؟ ۲) آیا محصول از پایداری کافی برخوردار است؟
منظور از کارایی محصول توانایی آن در برآورده کردن هدفی است که محصول برای آن توسعه داده شده. برای مثال اگر یک کرم ضد لک را توسعه می دهیم اینک محصول باید بتواند در صورت استعمال مناسب و دقیق لک های پستی را برای انواع پوست هدف رفع نماید. برای اینکه این قابلیت محصول تضمین شود لازم است قبل از ورود محصول به بازار تست های تخصصی با نمونه های آماری مناسب انجام شود و از کارکرد مورد انتظار محصول اطمینان حاصل آید.  از طرف دیگر محصول ارائه شده به بازار باید از جوانب مختلف پایدار باشد. این جنبه ها شامل پایداری فیزیکی،پایداری شیمیایی، پایداری حرارتی، پایداری میکروبی، پایداری رنگ و بو و سایر جنبه هایی است که قابل استفاده بودن محصول تا تاریخ انقضا را برای مشتری تضمین می کند. زیبافارمد در قرارداد های توسعه محصول تست های کارایی و پایداری را به طور دقیق روی محصول اجرا و محصول نهایی را با نتایج آزمایشگاهی تکرارپذیر جهت ارائه به سازمان غذا و دارو در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فهرست