فرمولاسیون و توسعه

رقابت در عرصه محصولات آرایشی بهداشتی نیازمند توسعه محصولات منحصر به فرد و متفاوت است. نوآوری در ارائه محصولات جدید به بازار می تواند ضریب موفقیت تجاری محصول را چند برابر کند و ریسک های سرمایه گذاری را به شدت کاهش دهد. رویکرد زیبا فارمد در قبول سفارش های مشاوره و فرمولاسیون طراحی محصولات یکتا و منحصر به فرد بر اساس شناسایی تقاضا های برآورده نشده بازار است. ما محصول شما را بر اساس هدف شما و اختصاصی برای شما طراحی می کنیم.ما به شما مشاوره های بسیار دقیق را در جهت انتخاب های درست ارا‌یه می دهیم. انتخاب محصول درست با طرح تجاری درست با فرمولاسیون درست برای جمعیت هدف درست اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

فرمولاسیون و توسعه

توسعه دهنگان محصول نیاز دارند نمونه اولیه محصول خود را قبل از نهایی شدن ببینند تا آنرا از نظر انطباق با خصوصیات مورد نظر بررسی نمایند. توسعه محصول توسط زیبافارمد مبتنی بر تایید گام به گام توسط مشتری است. ما در چارچوب هر قرارداد توسعه محصول اهداف شما از ساخت محصول و ویژگی های مهم مورد انتظار شما را دریافت می کنیم. سپس در صورت نیاز اصلاحاتی را پیشنهاد می کنیم که می تواند محصول شما را با هدف نهایی که دارید منطبق تر و برای بازار جذاب تر نماید. سپس نمونه اولیه ای از محصول را فرموله کرده و در اختیار شما قرار می دهیم تا آنرا از نظر ویژگی ها و تطبیق با سلیقه و اهدافتان ارزیابی نمایید. در صورتی که ویژگی های محصول با نظر و سلیقه شما تطبیق داشت فاز نهایی توسعه فرمولاسیون آغاز می شود و در صورتی که محصول از نظر شما نیاز به تغییر داشت آنرا اصلاح کرده و مجددا نمونه جدید را جهت تایید در اختیار شما قرار می دهیم. در این روند تضمین می شود که محصول نهایی همه ویژگی های مورد نظر شما را دارا است. همچنین در مواردی که زیبافارمد تغییراتی را جهت بهتر کردن فرمول شما پیشنهاد کرده باشد در نمونه اولیه می توانید اثر آن تغییرات را در کیفیت و جذابیت محصول خود ارزیابی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code

فهرست